Slavonski hrast već je dugo prepoznat kao jedan od najkvalitetnijih materijala u Europi, a naša tvrtka koristi ga za izradu svojih proizvoda, s posebnim naglaskom na drvene podove i parkete. Cilj nam je stvaranje toplih i vizualno privlačnih prostora u svakom domu.

Inspiracija za dizajn našeg logotipa proizlazi iz samog naziva tvrtke. Riječ “arbo” na latinskom označava drvo, dok “line” na engleskom predstavlja liniju. Zajedno, naziv Arboline sugerira ideju linija drveta, odnosno geometrijski raspoređene slojeve parketa koji, gledani odozgo, stvaraju skladan, isprepleten uzorak.

Arboline_doo_novi_logo_design_studio_kajba_1

Kako bi dodatno naglasili specifičnost imena, odlučili smo istaknuti dva ključna slova – “A” i “L”. U samom logotipu, ta su slova spojena u jedinstvenu cjelinu, pri čemu je desna crta slova “A” podebljana i oblikovana tako da unutar nje stoji slovo “L”. Ovaj dizajn simbolizira složenost i detaljnost parketa, no umjesto oštrih linija karakterističnih za stvarne drvene ploče, logotip koristi nježnije, zaobljene oblike koji odražavaju eleganciju brenda.

Odabrani font je čistih linija i s većim razmakom između slova, što simbolizira profesionalizam i uredan, minimalistički dizajn. Zlatno-smeđa boja fonta i ikone evocira toplinu drveta i eleganciju, dok crna pozadina dodatno ističe te elemente, pridajući dojam luksuza i ozbiljnosti.

Arboline_doo_novi_logo_design_studio_kajba_2

Logotip našeg brenda Arboline nije samo grafički prikaz, već priča o dugoj tradiciji, izvrsnosti i profinjenosti. Svaki detalj, od boja do oblika, pažljivo je osmišljen kako bi prenio ključne vrijednosti tvrtke i naglasio našu posvećenost izradi visokokvalitetnih drvenih podova.

Arboline_doo_novi_logo